Strona 1 z 1

Otrzymuję zapytania z całej Polski zamiast ze swojej okolicy

Post: 13 marca 2012, 00:45
autor: busomat
Prawdopodobnie ustawiono nieprawidłowy obszar z jakiego mają pochodzić zapytania klientów. W przypadku podania przy rejestracji obszaru zleceń jako obszar całego kraju do skrzynki przewoźnika trafiają zapytania z całej Polski. Polecamy wybieranie obszaru zleceń przewozowych jako okręgu o zadanym promieniu. Np podając promień 50 km mamy pewność, że będziemy otrzymywali jedynie zapytania dla których miejsce odjazdu nie będzie oddalone więcej niż 50 km od miejscowości w której prowadzimy działalność.

W celu zmiany obszaru z jakiego mają pochodzić zapytania należy skontaktować się z serwisem BUSOMAT.PL poprzez formularz kontaktowy (KONTAKT) do którego dostęp jest z menu umieszczonego na górze strony.
Obszar z jakiego mają pochodzić zapytania można również zmienić samodzielnie poprzez wejście do PANELU OBSŁUGI KONTA. Aby to wykonać należy z górnego menu strony wybrać opcję "Dla przewoźników" a następnie na stronie która się pojawi kliknąć w link OBSŁUGA KONTA, który jest umieszczony pod zdjęciem po lewej stronie ekranu. Następnie po podaniu adresu email użytego podczas rejestracji oraz hasła zmiany można dokonywać bez naszego udziału.

Aby zalogować się do PANELU OBSŁUGI KONTA można również skorzystać z poniższego linku:
http://www.busomat.pl/logowanie.php