Dlaczego nie ma odzewu ze strony klienta?

Część poświęcona przewoźnikom

Dlaczego nie ma odzewu ze strony klienta?

Postautor: busomat » 13 marca 2012, 00:09

Przyczyn może być kilka:
- rezygnacja klienta z usługi,
- za wysoka (lub ekstremalnie niska) oferta wykonania usługi,
- uznaniowy wybór innego przewożnika,
- atrakcyjniejsza forma wykonania usługi przez innego przewożnika.

Aby zwiększyć atrakcyjność oferty, przewoźnik może dodać zachęcający opis wykonania usługi np. opis wyposażenia oferowanego pojazdu, doświadczenia kierowców itp.

BSOMAT.PL to również doskonały sposób na promocję własnej firmy.
busomat
Site Admin
 
Posty: 36
Rejestracja: 11 marca 2012, 22:35

Wróć do Informacje dla przewoźników

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron